i

Onze klachtenprocedure

Als organisatie zijn wij aangesloten bij het NOLOC en om deze redenen maken wij ook gebruik van de door het NOLOC opgestelde en gedeponeerde klachtenprocedure. 

Toch niet helemaal tevreden? 

Bij De Baanregisseur willen wij iedereen zo goed mogelijk helpen. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. In dat geval willen we je vragen dit bij ons aan te geven zodat we waar mogelijk dit ook weer kunnen oplossen. Hiervoor kan je contact opnemen met Raino Hamelink of Judith Koole. 

Mocht dit toch niet naar wens verlopen dan is het goed te weten dat wij van De Baanregisseur aangesloten zijn bij het NOLOC en die heeft een gepubliceerde klachtenprocedure voor loopbaan en outplacement coaching en behandelt een klacht over loopbaan en outplacement coaching in overeenstemming met de klachtenprocedure van het NOLOC. De klachtenprocedure is beschikbaar op Noloc via volgende link: Onze klachtenprocedure 

U dient altijd eerst contact op te nemen met De Baanregisseur met betrekking tot eventuele klachten over loopbaan en outplacement coaching. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kan Opdrachtgever bij Noloc een klacht indienen, die door de Raad voor Klachtenbehandeling zal worden behandeld.